Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Умови повернення!!! 1)Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця і тільки через перевізника "Нова Пошта" 2) У разі якщо Ви не забираєте посилку кошти, які було перераховані на передоплату йдуть на компенсацію доставки в обидві сторони! ЯК ПОВЕРНУТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР Зв'яжіться з нашим менеджером, щоб оформити заявку на повернення або обмін товару за телефонами: 📞 (068) 109 00 02 Viber 👉 У відділенні "Нова Пошта" Запитайте реквізити для зворотного відправлення у нашого менеджера. Упакуйте товар відповідно до його розмірів. Сплатіть вартість зворотного відправлення. Повідомте номер декларації нашому менеджеру за вказаними вище телефонами. Отримайте повернення оплати протягом 14 днів за умови збереження споживчих властивостей та товарного вигляду. 👉 У пункті самовивозу 📍 Киев, ул. Осипа Мандельштама 1е (склад) ЯК СПРОСТИТИ ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІН ТОВАРУ Дотримуйтесь цих рекомендацій, щоб повернення або обмін товару пройшов легко: ▪️ Товар повинен бути повністю укомплектований. ▪️ Оригінальна упаковка та ярлики не пошкоджені. ▪️ Збережений товарний вигляд. ВИ ОТРИМАЛИ ЗАМОВЛЕННЯ З НЕПРАВИЛЬНОЮ КІЛЬКІСТЮ ТОВАРУ Будь ласка, повідомте нам протягом 2 днів після отримання замовлення, якщо вам прийшла не та кількість, яку ви замовляли. ВИ ОТРИМАЛИ ПОШКОДЖЕНУ ПОСИЛКУ Під час транспортування товару логістичними компаніями можуть виникати форс-мажорні обставини. МИ РАДИМО ПЕРЕВІРЯТИ КОЖНУ ПОСИЛКУ В ВІДДІЛЕННІ ТА НЕ ЗАБИРАТИ ПОСИЛКУ НЕВІДПОВІДНОГО ВИГЛЯДУ: ▪️ Зім'яту ▪️ З розірваним пакуванням ▪️ З розбитим або деформованим товаром. Ви маєте законне право відмовитися від такої посилки. Просто відмовтеся від отримання такої посилки безпосередньо в відділенні та повідомте про це нас за телефонами: 📞 (068) 109 00 02 Viber Ми вирішуємо подібні ситуації безпосередньо зі службами доставки, а вам повторно відправляємо замовлення. Якщо ви все ж таки забрали посилку з дефектом, ми не зможемо вплинути на ситуацію з проблемною доставкою. Згідно Закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві у обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, вказаних у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.